Poniżej jest lista proponowanych modułów przydatnych do systemu CRM

Ponieważ nasz system używany jest w wielu firmach o zróżnicowanych branżach, posiadamy wiele różnych modułów, które mogą Cię zainteresowac
Sprawdź co jest dostępne i wybierz interesujące Cię moduły 
Jeśli nie znajdziesz interesujących cię rzeczy, napisz do nas a my je dorobimy 


Utwórz swoje konto testowe - za darmo na miesiąc

Przejdź do wyboru modułów i tworzenia konta testowego

Proponowane moduły:

Faktury

Moduł ten służy do wystawiania faktur. Faktury jak i pozycje można tworzyć / dodawać ręcznie lub można wygenerować wszystkie klikając jeden guzik. System sam sprawdzi kontrakty jakie obowiązują w danym miesiącu i na ich podstawie wystawi comiesięczne faktury.
Jeśli były kontrakty godzinowe a nie abonamentowe, Sky-Desk sprawdzi wszystkie zgłoszenia powiązane z danym kontraktem. Przeliczy ile godzin było poświęcone na dane prace, zsumuje te godziny i przeliczy dla danych kontraktów. Na tej podstawie wygeneruje faktury przychodowe.
Po tym jak system wygeneruje automatycznie faktury, powiadomi klientów o tym fakcie SMSem i emailem - wyśle link do pobrania online.
Takie zarządzanie fakturami upraszcza proces ich tworzenia oraz prac - nie musisz pamiętać ile czasu poświęcałeś dla danej firmy. System zliczy to za Ciebie i automatycznie podsumuje wszystko na fakturze oraz ją wyśle klientom.

Podręczna wyszukiwarka

Jej zadanie jest bardzo proste w założeniu. Ma wyszukać zadaną frazę - niezależnie gdzie występuje. Jeśli wpiszemy nazwę firmy, np. `www2.pl` wyszuka ona zgłoszenia należące do firmy `www2.pl`, klientów, pacjentów, pojazdy, załączniki, emaile i inne dotyczące firmy `www2.pl`. Tak samo postąpi wpisując np. email, telefon, imię czy nazwisko. Nie musisz już wchodzić w poszczególne moduły żeby dojść do konkretnych danych. Inteligentna wyszukiwarka zwróci wszystkie dane - oczywiście te do których masz uprawnienia dostępu. Przykładowe wyszunie rejestracji pojazdu/NIPu z bazy 50 tyś rekordów zajmuje ok 0,2 sekundy !!!

Projekty (z wykresem Gantta)

Zarządzanie projektami umożliwia grupowanie elementów na poszczególne projekty. Każdy z elementów np: zgłoszenie, email, załącznik, kontrakt czy np. wydarzenie z kalendarza możemy pogrupować - przypisać do wybranego projektu Każdy z projektów, oprócz raportowania, umożliwia dodatkowy podgląd zadań przypisanych do niego w wykresie Gantta.

Kalendarz

Kalendarz jest podstawowym narzędziem każdego z modułów. Wszystkie wydarzenia posiadają przypomnienia emailem, SMSem. Wydarzenia mogą być jednorazowe lub okresowe. Każde z wydarzeń może przynależeć do konkretnego klienta lub projektu. Może też być wydarzeniem prywatnym lub ogólnym - widocznym dla wszystkich użytkowników. Jeśli potrzebujemy mieć wydarzenia zsynchronizowane na róznych urządzeniach (komputer, tablet, telefon) i dla różnych użytkowników, możemy to zrobić ustawiając synchronizację z Google Calendar.

Firmy / Kontrahenci

Kontrahentów możemy podzielić na dowolną ilość grup. Mogą to być np. `Dostawcy`, `Odbiorcy hurtowi`, `Odbiorcy detaliczni`, `Producenci` Możemy im przypisywać zgłoszenia, projekty, produkty, emaile itp. Dla każdego Kontrahenta możemy wygenerować odpowiedni raport rentowności, zysków/strat, sprzedaży/kupna lub inny wybrany. Dla każdego z kontrahentów możemy wygenerować historię akcji/kontaku - czyli który z pracowników co, kiedy lub jakie zgłoszenie zrealizował lub jaki kontrakt omawiał.

Zgłoszenia / Incydenty

Zgłoszenie jest pojedynczym zadaniem przypisanym użytkownikowi systemu. Każde zgłoszenie może być przypisane do wybranego projektu, klienta czy np. kontraktu. Dodatkowo zgłoszenia posiadają takie cechy jak: status, procent wykonania, ilość czasu poświęconego na wykonanie zadania, koszt itp. Wypełnienie i przypisanie odpowiednich cech umożliwi automatyczne tworzenie raportów.

Zamówienia

Moduł magazynowy / zamówień pozwala na zarządzanie stanem magazynowym produktów. Udostępnia on narzędzie do handlu zarówno hurtowego jak i detalicznego. W skład tego modułu wchodzi stan magazynowy, sprzedaż produktów poprzez stronę WWW, raporty sprzedaży, rentowności, w podziale na kontrahentów i sprzedawców W ramach tego modułu istenieje możliwość zaimportowania produktów z pliku XML w formacie `Ceneo`. Każde zamówienie posiada swój numer, kwotę, rabat procentowy zależny od klienta i wielkości zamówienia, status realizacji itp.

Panel sterowania

Panel sterowania jest integralnym elementem każdej wersji systemu. Umożliwia zarządzanie użytkownikami, grupami uprawnień, grupami dostępów, wydatków oraz personalizacją wizualną systemu.
To tutaj możemy zmienić wielkość czcionek systemowych lub tło pulpitu. Jeśli używamy Sky-Desk.eu do zarządzania budżetem to właśnie w tym miejscu ustawia się wydatki okresowe oraz ich kategorie.
Ważnym elementem oprócz tłumaczeń treści systemu jest tutaj element Przywracanie Systemu, który będzie opisany w dalszej części.

Umowy / Kontrakty

Kontrakty tak jak w rzeczywistości są rodzajem umowy zawartej pomiędzy Tobą a klientem. To właśnie w nich zdefiniowane są stawki obowiązujące za usługi. Mogą być to kwoty abonamentowe miesięczne, jednorazowe lub stawki godzinowe. Na podstawie umów wystawiane są faktury. Faktury te uwzględniają też prace na zasadzie rozliczeń godzinowych pomiędzy klientami. Te godzinowe stawki definiuje się właśnie w kontraktach.

Zarządzanie dokumentami

W systemie Sky-Desk oprócz danych informacyjnych takich jak zgłoszenia czy kalendarz, możemy przechowywać także dokumenty (pliki). Dokumenty te także możemy przypisać innym elementom takim jak klient, projekt czy email (załącznik) Tak jak wszystkie inne dane, pliki / załączniki przechowywane są na serwerach w Chmurze w postaci zaszyfrowanej - niemożliwe do odczytania bez klucza nawet bezpośrednio z dysku.

Wewnętrzny chat

Moduł Chat - Jest przydatny w firmach rozproszonych lub takich które mają wielu pracowników.
Chat przydaje się też do konsultacji lub do publicznego omówienia pomysłów albo problemów. Na takim czacie moża wrzucać swoje pomysły albo zadawać pytania na które nie zna się odpowiedzi i mie ma się pomysłu kto może znać odpowiedź.

Raporty / Analizy

Raporty / Analizy to moduł wyświetlający w formacie graficznym wszystkie dostępne wykresy, takie które pomogą Wam zwiększyć obrót firmy, poprawić jej wizerunek lub ułatić funkcjonowanie firmy / domu. Każdy raport można wydrukować lub wyeksportować jego dane do dalszej analizy w formacie Excel.
Oprócz standardowych wykresów dwuwymiarowych takich jak raporty rentowności miesięczne czy roczne, dla bardziej wymagających mamy do dyspozycji raporty w formacie tabeli przestawnej.
Taka tabela umożliwia wygenerowania wyniku na podstawie tych danych które aktualnie są nam potrzebne.
Jeśli brakuje Ci konkretneto raportu prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Oferty

Moduł Oferty przeznaczony jest dla sklepów i hurtowni internetowych. Każda oferta posiada oprócz właściciela i produktów - datę ważności. Na Państwa życzenie dostosujemy ten moduł do wymagań sklepu.